laupäev, 13. veebruar 2016

Video number 1 "Kool"

Terekest!
Täna tegelesin video monteerimisega.
Ma kasutasin selleks VivaVideo appi. Leidsin selle äpi, kui otsisin millega võiks väikesed filmitud videoklipid kokku panna, mis mul tahvelarvutis olid.Soovitan seda äppi kasutada teistelgi.
Mul läks halvasti klippidele hääle lisamine, sest see jäi vaikselt peale.
Mul läks hästi videole teksti lisamine ja klippide õige järjekorda sättimine.
Mulle väga meeldis selle video tegemine, sest see ei olnud keeruline.
Mul ei kulunud üldse kaua video tegemiseks.
Saatsin kokkupandud video õpetajale vaatamiseks ning pidin mitu korda oma tööd parandama, sest alguses olid seas mõned trükivead, lisasin aastaarvu tiitritele ning lõpuks kui koolis seda grupiga koos vaatasime, avastasime, et video tohib olla maksimaalselt kolm minutit pikk, minu oma oli aga peaagu neli :( Seega tegin video veel ühekorra ringi, lühendasin klippe, võtsin mõned asjad vahelt ära.
Loodan, et kokkupandud video Teile meeldib! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar